Karine van den Noort

 

Wat heb je aan toeters en bellen als je er geen muziek mee gaat maken - Loesje

De afgelopen jaren heb ik veel klanten mogen helpen met de cruciale vraag: ‘Hoe sluit ik beter aan bij mijn lezers, klanten en collega’s?’. Communicatie is hierbij de verbindende factor. Met een goede aansluiting van je communicatie kun je beter leidinggeven, zakendoen en adviseren. Zo maak je als organisatie het verschil!

Dat ik organisaties kan helpen is iets waar ik veel voldoening uithaal. Ik geniet van de contacten die ik leg door mijn werk en het pionieren in nieuwe situaties. Goed luisteren en vervolgens ontdekken waar de crux zit voor jouw organisatie, daar word ik blij van!

Als communicatieadviseur ligt mijn hart bij marketingcommunicatie. Ik zorg er graag voor dat jullie zorginstelling relevant wordt voor jullie doelgroep en help je de juiste snaar te raken. Communicatie is in die zin meer dan alleen teksten, maar ook met welke middelen je communiceert en hoe je dat precies doet. Een merk bouwen is één ding, maar een merk bouwen waarin mensen geloof en vertrouwen hebben, dat bereik je pas echt met de juiste communicatieaanpak.

Mensen in de zorg zijn vooral bezig met het helpen van andere mensen, dat vind ik zó mooi. Juist dat vermogen om aan te sluiten bij wat de ánder nodig heeft, maakt zorginstellingen wat mij betreft ‘winners’ op het gebied van communicatie en marketing. Ik geloof niet in snelle verkooppraatjes. Campagnes die zich concreet richten op de vragen van cliënten, verzekeraars of gemeentes; daar kunnen jullie als zorginstelling je zeggingskracht mee versterken.

Hoe kunnen De Profielmakers voor jullie organisatie die communicatieaanpak concreet maken? Neem contact op voor een vrijblijvende afspraak.

 

De andere Profielmakers